-Nieuwste klagen- -Zoeken- -Zoeken op trefwoord-
Overzicht trefwoorden: 0 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

Door: HRO Victim
Gepost om 2012-05-08 11:27:41

Onderwerp: moelijke organisatie

De Hogeschool school Rotterdam, werkt studenten tegen. Door een fout die de Hogeschool Rotterdam (HR) gemaakt heeft, specifiek het studenten service centre (SSC). Door een student op de verkeerde startdatum in te schrijven komt de student nu in problemen met DUO. Hij moet nu zijn studie volledig terug betalen, wat hem niet lukt. Het SSC erkend hun fout niet en legt deze bij de student, daarnaast geven ze constant de verkeerde informatie. Ook wordt je van het kasje naar de muur gestuurd. Ook kreeg de student van SSC medewerkster Leoni te horen dat zij niet snapt waarom deze datum niet wordt aangepast. Later na een klachten procedure gestart te zijn wordt de student gebeld door SSC medewerkster Serberie, deze beweerd meteen heel andere dingen. De student legt uit dat hun eigen medewerker ook niet een juiste reden zien om de datum niet te wijzigen, Serberie schiet meteen in de verdediging en zegt maar snel dat Leoni hier maar net werkt. (ook heeft een decaan van Leoni te horen gekregen dat er geen juiste reden is om niet te wijzigen. Toen de student meer vragen had en zaken nogmaals wilde uitleggen, begon Serberie behoorlijk te razen en de student kreeg er geen woord meer tussen. Ook het management van het SSC geleid door Mvr. J. Lavooy geeft geen duidelijke reden en is niet te spreken voor studenten, zij werk niet met studenten en stelt zich daarin hard en arrogant op. De student heeft via de decaan te horen gekregen dat DUO aangeeft dat het SSC de datum wettelijk kan en mag wijzigen. Dus het kan en het mag, maar het SSC WILT niet. Hoe kan je je zelf dan SERVICE noemen. De student is psychisch en lichaamlijk kapot, heeft medische klachten door stress en ondertussen zelfmoord neigingen. Hogeschool Rotterdam, Studenten service centre BEDANKT VOOR HET VERMOORDEN VAN STUDENTEN.


Copyright 2000-2014 by GreenSun